Virtuaalsed peod ja üritused - jaa, teeme!!!

Kuigi sel aastal toimub kõik võib-olla veidi teisiti – kas veidi hiljem tavapärasest, veidi teises formaadis, veidi erinevas asukohas – siis üks on kindel – meeles pidamine ja ühised üritused on olulised. Seda on väljendanud kõik meie kliendid, eriti need, kel kevadised-suvised üritused pidamata jäid. Ja see kõik on tehtav ka praegustes tingimustes, nõuab vaid veidi rohkem läbi mõtlemist ja planeerimist:) Siin saame tulla meie oma agentuuriga appi – võta julgelt ühendust!

Anname allpool mõned head nõuanded, mida silmas pidada, et firmapidu tuleks selline, et pärast on mida meenutada (selle kõige paremas tähenduses);)

Virtuaalne pidu

Kõige lihtsam moodus, kuidas siiski pidu korraldada arvestades hetkeolukorda. Saata ette mõnusad ja maitsvad ampsud, salajased jõulukingid jõuluvanalt. Lisaks on võimalik alati teha hübriidüritus, kus osa töötajaid on n.ö peokohas ja teised liituvad siis nendega virtuaalselt.

Tehke ühistegevusi

Kindlasti ei kujuta me keegi ette, et samuti nagu istume koosolekutel Zoomis samas vormis tuleb ka meie ettevõtte jõulupidu. Siin on võtmeks igal võimalikul moel kaasata kõiki töötajaid aktiivselt osalema. Kasvõi näiteks koos piparkooke kaunistama, kokteile segama või ka piparkoogimaja ehitama.

Mis tegevusi?

Meie endi kogemus ja soovitus on see, et juba enne pidu teevad töötajaid ettevalmistusi selleks, et peol pidulikult tuua välja tulemus, mis liidab kõiki. Näiteks fotode näol, mis on varasemalt pildistatud ja ette saadetud vastavalt juhistele ja millest peo käigus kujuneb ettevõtte logo:) Või siis ühine kahoot kõikide osalejate vahel otselülitustega erinevatesse kohtadesse, kooskokkamine koos profikokaga. Võimalusi kõiki kaasata on täpselt niipalju, kui sina ja su ürituste korraldamise partner suudate välja mõeldaJ

 Ühistegevused vabas õhus

Vabas õhus koos olla on tore ja lubatud! Olenevalt seltskonna suurusest ühine uisuvälja külastus ja sooja kakao joomine peale seda, mõni kihvt maastikumäng või meeskondlik tegevus metsas – kõik sõltub sellest, kes on teie inimesed ja mida nad eelistavad.

 Pidage meeles ja tunnustage

Kas on see siis sotsiaalsete kategooriatena (aasta parim kolleeg), ajalises vaates (5, 10, 15 aastat ettevõttes töötanud) või hoopiski naljaga pooleks (parim kohvijooja vms) – see on juba vaba valik ja laske fantaasial julgelt lennata. Kuidas seda täpselt teha, kas kingituse, lisapuhkuse, rahalise tunnustusena – see on samuti valik. Ja kindlasti on hea meeles pidada ka kõiki teisi südamliku pöördumisega ettevõtte juhi poolt.

Olge valmis kiireteks otsusteks

Kuna kõik on kiires muutumises ja sõltub riigi üldisest olukorrast, siis tasuks planeerida üritus nii, et see toimub umbes 2 nädala pärast. Kiire planeerimine ja teostus on võimalikud, enamik teenusepakkujatest on valmis praegustes tingimustes kiireks koostööks. See annab reaalse võimaluse, et üritus toimub nii, nagu planeeritud ja ei ole vaja kõike uuesti üle ja ümber mõelda vastavalt mitu kuud hiljem tekkivale olukorrale.

 Kaasake vähemalt mõned professionaalid

Kui ürituse korraldamise ja ideestamisega saate ise suurepäraselt hakkama, siis soovitame kaasata profid teistes valdkondades. Hübriid- või virtuaalse ürituse puhul on äärmiselt oluline karismaatiline õhtujuht – et hoida inimeste tähelepanu ja meeleolu, viia läbi mõned ühistegevused läbi ekraani ja on-site. Lisaks tasub mõelda ka sellele, et kuna formaat on uus ja kindlasti tuleb seal ette ootamatusi, oleks hea kui kogenud ürituste korraldaja aitab kõike koordineerida kohapeal, ürituse toimumise päeval, et võtta maha õnnestumise pinge!

Need vaid mõned meie head mõtted:) Kui soovid lisa kuulda või meiega oma plaane arutada – oleme vaid telefonikõne või sõnumi kaugusel!

Teie sündmuste korraldajad,

Gerli ja Egerta

Loe veel